Collesweet

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Cornelia - 2 april 2014 15:25

Hej! jag vet att jag bara gör inlägg om vad jag gjort, men ska försöka göra mer msp inlägg;) Men i alla fall, jag är av stängd på Viktoria30 i 6-7 timmar till. Och ja, orkar inte berätta nu. Ni kan väl säga till om ni vill veta? Har inget emot det... Men Jag har gjort en ny film som heter "mitt liv" Och den handlar om...mitt liv, HAHA!!c: Ganska många har sett första delen, men när viktoria inte är avstängd längre så ska jag göra del 2. Tack ni som tittar;D Och som ni vet så kan jag ju inte lägga ut bilder längre:( Så därför ska jag skaffa en kanal på Videofyme C:       Det är en app där man filmar och lägger ut. Då kommer jag filma viktoria30:D     Och vissa kanske redan vet men jag säger det endå, Jag har en annan gubbe som heter Collesweet :3 Och hon är i lvl 9 nu! Men nu när viktoria30 är avstäng så är jag inne på Collesweet. Och i förra inlägget nämde jag att jag hade en vaxprop i örat. (eller öronen). Jag vet att det låter äckligt... Men idag så var jag hos skolsyster för att kolla öronen. Och hon sa att hon inte såg något vax i öronen, så jag fick ta på mig ett par hörlurar och så fick jag hålla i något  och trycka på nån knapp när jag hörde ett pip. Hon sa att jag inte hör bra alls i högra örat. Så jag vet inte riktigt. Och jag kommer säga sen vad jag heter på Videofyme:) Hoppas ni e nöjda!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! om ni har några frågor så skriv dem gärna! jag svarar på ALLA frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?:)
 Jättebra
 Ganska bra
 Bra! :)
 Sådär :/
  Inte bra!!
 Jätte dålig x(
 Men väx upp för fan!! >:c

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards