Collesweet

Alla inlägg under januari 2014

Av Cornelia - 29 januari 2014 19:25

Hejsan svejsan! idag när jag loggade in på msp så kollade jag på min level, och procenten (%) var borta. och jag bah YES!! nu kan man äntligen se hur mycke fame man har! :D men i alla fall...på sistone har jag fått asmånga vänförfrågningar!! så varje gång jag går in i ett chattrum så så frågar minst 4 st. Varför? och i fame magazinet får jag typ 3 bubblor varje gång jag loggar in! ;D men aja nu ska jag kolla på farmen! ses!

Av Cornelia - 25 januari 2014 12:01

Tjena! har inte kunnat blogga p.g.a internet problem. Men jag hoppas inte ni har glömt mej! Tack för all hjälp till level 12!! Ville passa på och säga det! Men idag så köpte jag en msp tidning, den kostade 49 kronor! Den brukar kosta 45 kr! Men i alla fall, jag fick med en hoodie och en sportapa! Man brukar få en boonie. Och så fick man med 500 sc! Tjoho! Passar bra när man ska köpa saker till sin film! Men jag tänkte göra en lista  på dem sakerna jag ska köpa:

 

Anemeringar:

Förvånad:- 450 sc

 

Bakgrunder: 

Rococo Ballroom:- 450 sc

House Dront:- 450 sc

Cherrie Blossom Night:- 500 sc

Bedrrom:- 500 sc

 

Totalt: 2350 sc

 

Jag behöver hjälp med att samla sc!

Av Cornelia - 21 januari 2014 18:38

Tja! har inte bloggat dem senaste dagarna! jag Tänkte göra en ny serie som ska heta "kär i min bror". Den kommer handla om en tjej som heter Maja. Hon älskar sina djur och sin bästa vän Julia! hon har en mamma och en pappa och en bror som hon inte visste att hon hade, hennes bror hette David . När Maja var nyfödd och när David var 1 år så skiljdes mamman och pappan, pappan flyttade till New York med David när han vara ett år. Nu är hon 16 år och David är 17 år. mamman och pappan beslutar att dem ska börja om på nytt och att pappan och David ska komma hem. Maja visste inte att hon hade en bror... det kommer upp många frågor i hennes hjärna! En dag så gick hon ner till stranden med Julia för att bada, då såg hon en jätte snygg kille som hette Dave! Dem började prata med varandra, någon dag senare så gick dem till stranden. Dave kysste Maja!! Maja gick hem lite senare för att lägga sig. dagen efter skulle hennes Pappa och David komma, hon vaknade för sent men lyckades hinna göra sig klar! När hennes pappa kom in slängde hon sig i hans famn, men hennes bror hade hon visst sett innan och till och med kysst!

Se den spännande serien om Maja och hennes kärleksproblem!!

Av Cornelia - 19 januari 2014 22:39

  Detta är veckans anemering! Den kostade typ 450 sc. jag tycker faktiskt att den är ganska cool! :D Jag vet inte vad den heter...hehe!

Av Cornelia - 19 januari 2014 22:30

 Nu ska jag snurra pengar-hjulet! Hoppas jag får men än bara 5 sc!

Av Cornelia - 19 januari 2014 22:23

   Då var veckan slut, och det är dags att presentera veckans snällaste kompis! Denna gången blev det 2 moviestar! Killen heter Jonas<< och är min bror irl, tjejen heter Natta32 och är min allra bästa vän! båda förtjänar en hedersplats här:D

Av Cornelia - 16 januari 2014 22:02

Hej! tänkte göra en litet "Radom inlägg" och berätta lite om allt möjligt. Bland annat har jag stukat höger handled rätt så bra -_-

så jag kan typ inte göra någonting, jag kan inte lyfta nåt, jag kan inte skriva och jag kan inte vrida på den för då gör de ont! Men idag hade vi träslöjd och vi håller på med att göra brickor (asså sånna man serverar mat på) och då skulle vi såga ut handtagen för hand. Men eftersom jag hade skadat handen så behövde jag inte såga, det fick min slöjdlärare göra:D alla blev avundsjuka på mig, FETT KUL!!! Men typ det har vi gjort i skolan idag! Nu går vi över till MSP; dem nya levlarna har kommit och jag är i lvl 11! men den uppdateringen var inte såå kul. tycker inte om dem nya levlarna om jag ska vara ärlig:/ adda mig på msp, jag heter Viktoria30. Och jag ska börja med veckans anemering också! ok nu vet jag inte vad jag ska skriva längre ;) eller jo, vi har två datorer, en som vi surfar med och så för att den är snabbast, men det går inte att ta foto på skärmen med den, så då har vi en annan dator som vi tar foto med men den är så seg och trög!! men jag kan inte lägga ut bilder så jätte ofta, men ska försöka mer!!

Av Cornelia - 14 januari 2014 16:37

Rubriken säger allt! jag tjänade 14.627 fame på 2 dagar, för att min kompis Natta32 (min bästa vän) har gjort 110 kotfilmer! och det är jätte många som har tittat på dem! typ 89 tittare idag, och ännu fler igår! och i ganska många filmer var jag med i<3 det var därför jag har tjänat mycket fame dem senaste dagarna! innan så hade jag 31.998 fame kvar till nästa lvl, nu har jag 17.371 fame kvar! <3 men det jag igentligen ville säga var...TACK SÅ J*WLA MYCKET NATTA!!!!!! och ett stort tack till er med, som har tittat på filmerna!! men såklart så måste jag ju tack Natta! och vad jag kommer att göra är att: ge henne presenter, ge henne autos och ge henne presenter från önskelistan! och så klart kolla på hennes filmer! kommentera också vad ni vill att jag ska blogga om!!!

Ha de gött!

 

//Viktoria30

Presentation


Hej! om ni har några frågor så skriv dem gärna! jag svarar på ALLA frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?:)
 Jättebra
 Ganska bra
 Bra! :)
 Sådär :/
  Inte bra!!
 Jätte dålig x(
 Men väx upp för fan!! >:c

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards