Collesweet

Alla inlägg under mars 2014

Av Cornelia - 25 mars 2014 21:10

Hej!  Det var ju typ 30 år sedan jag bloggade!  Men nu måste jag sätta igång igen  Annars så tappar jag ju alla bloggläsare  Men jag är tacksam för att ni inte har glömt mej  Ehm...Ni kanske har märkt att jag har "laddat ner" eller vad man nu säger, mobilappen  Så nu kan jag blogga genom mobilen  Och ja, anledningen till att jag inte bloggat på 100 år är för att: Jag har inte orkat , skolan  , Kompisar och har varit sjuk  . Det har varit mycket läxor i skolan , Jag har varit med kompisar jättemycket  och jag har varit förkyld  jag hade feber, ont i halsen, nacken magen...överallt  Och i lördags så märkte jag att jag inte hörde så bra, att jag hade fått lock för öronen  Så på måndag fick jag gå till skolsyster.  Och så kollade hon lite och frågade massa saker, till slut kom vi fram till att jag hade...vaxpropp  Och så idag så körde mamma till apoteket och hämtade ut nån smörja som jag skulle ha över natten  Så just nu sitter jag här med bomullstussar i öronen.  

 

Mvh//Viktoria30

Av Cornelia - 21 mars 2014 16:06

Hej! Ehm...Jag har inte varit så bra på att blogga. Men tänker göra det nu? Det var ju typ 30 år sedan...

 
Av Cornelia - 7 mars 2014 09:55

Hej!! Detta inlägget handlar om vad jag ska köpa för anemeringar! Men man måste ju ha sc för det;) Och just nu har jag 6.333 sc!! Tjoho! Nytt rekord:) Men idag så ska jag samla till 7.OOO sc! Och sen så ska jag köpa 7 nya anemeringar!! Dem heter: 

 

Posing for Paris   475 sc

Patisserie Delights  5OO sc

Chopper posing  72O sc

Ice cream freast  5OO sc

Freind card  55O sc

Magic pose  45O sc

Sweet love  5OO sc 

 

Totalt: 3.695 sc!  

 

Sorry kund inte ta bilder:(

Av Cornelia - 2 mars 2014 11:40

Hej! Nu tänkte jag svara på era frågor! Jag vill bara säga en sak, när jag skulle berätta om frågestunden, och säga vilket datum. Så skrev jag helt fel datum. sorry  


Hur mycket sc har du?

Svar: 4.550 sc har jag!!


Hur mycket fame har du kvar till lvl 15?

Svar: 63.533 fame kvar! Hjälp?


Hur många vänner har du?

Svar: 65 vänner!


Kan vi bli vänner?

Svar: Absolut!!


Kan du se min film?

Svar: ok, men kan du kolla på två av mina kf då?☻


Kan jag få present?

Svar: Om du ger först♥


Kan jag få en autos?

Svar: Såklart! Fråga på!!


Ja, det var alla frågor!! //Viktoria30♥

Presentation


Hej! om ni har några frågor så skriv dem gärna! jag svarar på ALLA frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?:)
 Jättebra
 Ganska bra
 Bra! :)
 Sådär :/
  Inte bra!!
 Jätte dålig x(
 Men väx upp för fan!! >:c

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards